Obchodní podmínky

1) Všeobecné informace


Tyto Obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zahradní techniky a hnojiv mezi provozovatelem obchodu Zavlahy-Zavlazovani.cz (dále jen Prodávající) a registrovanými zákazníky (dále je Kupující).

2) Provozovatel

Provozovatelem elektronického obchodu je Tomáš Novotný, Hvozdnice 170, 252 05 Praha západ, Telefon: 608 309 986, E-mail: info@zelen-novotny.cz, IČ: 49856936

3) Ceny

Ceny v obchodu Zavlahy-Zavlazovani.cz jsou udávány v korunách českých. Prodávající může ceny v obchodu průběžně aktualizovat.

4) Objednávka

Kupující je před odesláním objednávky informován o všech cenách produktů i o případných poplatcích. Kupující odesláním objednávky souhlasí s obchodními podmínkami obchodu a zavazuje se objednané zboží odebrat. Každá doručená objednávka obsahuje fakturu (daňový doklad) s údaji, které uvedl kupující při registraci. Faktura obsahuje veškeré náležitosti ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších změn a doplnění, a na účetní doklad z pohledu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších změn a doplnění. Obsahuje též dodací list, na kterém je dodané zboží a jeho množství. Kupující mohou sledovat stav svých objednávek po přihlášení v menu "Objednávky". O úspěšném provedení objednávky je kupující informován e-mailem.

5) Doprava

Zboží je dodáváno Českou poštou jako balík do ruky na adresu uvedenou při objednávce. K objednávce je připočítáváno dopravné a balné ve výši 89 Kč s DPH. Při přebírání objednávky má kupující možnost překontrolovat údaje uvedené na přepravním listu. Pokud údaje nesouhlasí, je porušen obal zboží nebo je poškozena originální páska na obalu, uvede toto zjištění do poznámky na přepravním listě dopravce. Kupující má též právo dodávku odmítnout jako celek. Kupující je dále povinen zkontrolovat obsah zásilky dle přiloženého dodacího listu. Pokud je rozdíl mezi dodacím listě a skutečností uvede kupující toto zjištění na přepravní list dopravce. Dopravce je povinen tuto skutečnost potvrdit svým podpisem. Odmítne-li, má kupující právo zásilku nepřijmout. 

6) Platba

Platební podmínky jsou stanoveny při odesílání objednávky. Všichni zákazníci mají možnost zvolit si z platby dobírkou (hotově) nebo platbou zálohovou fakturou (bankovním převodem). Významní a stálí zákazníci mají možnost navíc platbu na fakturu se splatností.

7) Vrácení zboží

Pokud dodané zboží nebo podmínky dodávky neodpovídají objednávce, kupující je oprávněn zaslat zpět na vlastní náklady kompletní a nepoškozené zboží včetně kopií pořizovacích dokladů (faktura a dodací list). Pokud zboží není vráceno ve lhůtě 30 dní nebo je vráceno poškozené, vyhrazuje si prodávající právo jej nepřijmout nebo účtovat vzniklé náklady.

8) Ochrana osobních údajů

Prodávající se zavazuje, že poskytnuté osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze a bezvýhradně k uskutečnění plnění smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím. Osobní údaje uvedené při registraci nebudou zveřejněni ani poskytnuty osobám, které nemají žádnou souvislost s procesem objednávky a dodávky zboží.

9) Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné podmínky jsou platné od 1. 1. 2013. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné podmínky bez předchozího upozornění. Veškeré vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím se řídí platnými zákony České republiky.

Reklamační podmínky

Reklamovat lze pouze zboží zakoupené přes elektronický obchod Zavlahy-Zavlazovani.cz. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. U zboží, které je označené jako bazar, použité nebo rozbalené může být záruka kratší. Tato skutečnost je u zboží uvedena. Některé produkty kupované v rámci B2B (IČ, DIČ) mohou mít záruku zkrácenou na 12 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout od okamžiku převzetí objednaného zboží.

1) Reklamovaná závada se ohlašuje na e-mailové adrese eshop@zavlahy-zavlazovani.cz. Uvádějte co nejpřesnější popis reklamované závady a nezapomeňte připojit číslo faktury nebo dodacího listu a též telefonické nebo e-mailové spojení na Vás.

2) Reklamaci přiřadíme reklamační číslo (RMA). Po přiřazení RMA čísla je třeba zaslat reklamované zboží na adresu Tomáš Novotný, Hvozdnice 170, 252 05 Praha západ. Na krabici vždy uveďte přidělené reklamační číslo (RMA).

3) Reklamované zboží musí být zasláno v originálním obalu včetně veškerého příslušenství tak, aby se zboží během přepravy nepoškodilo.

4) Součástí zásilky musí být kopie faktury nebo dodacího listu.

5) Reklamovaný produkt je kupující povinen odeslat na své náklady co nejdříve na adresu uvedenou v bodě 2 těchto podmínek.

6) Maximální doba na vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů od převzetí reklamovaného zboží.

7) Opravené nebo vyměněné zboží zasílá prodávající kupujícímu v rámci ČR na své náklady.

8) Pozáruční opravy se řeší individuálně.

9) Vzhledem k obchodním a záručním podmínkám některých výrobců může být zákazníkům, kteří nákup realizovali na daňový doklad na kterém je uveden IČ nebo DIČ (v rámci B2B) záruka zkrácena na 12 měsíců.

10) Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto reklamačních podmínek bez předchozího upozornění.

 

Máte jakýkoliv dotaz? Kontaktujte nás.


Výběr z Eshopu

Garden Boom Once a Year

Garden Boom Once a Year

Nejdlouhodobější hnojivo z řady Garden Boom s technologií POLYON...

Vaše cena: 1.306,00,-

Více informací
Garden Boom Spring

Garden Boom Spring

Jarní hnojivo s technologií XCU nastartuje trávník během...

Vaše cena: 1.070,00,-

Více informací